021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

عمر مفید وندینگ ماشین چقدر می باشد؟

 وندینگ ماشین ها یا همان ماشین آلات فروش خودکار به نسبت قطعات مورد استفاده و یا نحوه و فضای مورد کاربرد دارای عمر مفید متفاوت می باشند. وندینگ هایی که مجهز به سیستم های آسیاب قهوه می باشند در بلند مدت دچار استهلاک بیشتری شده و نیازمند سرویس و نگهداری منظم تر و دقیق تری خواهند بود که بتوان در طول مدت بیشتری از آن بهره برد.دستگاه های وندینگی که با پودر های فوری انواع نوشیدنی را تهیه می نماید دارای استهلاک کمتری بوده و سرویس و نگهداری آن با سهولت بیشتری همراه خواهد بود.وندینگ اسنک به دلیل عدم تجهیز به این چنین سیستم هایی از عمر مفید بسیار بیشتری برخوردار خواهد بود و از طرفی دستگاه های وندینگ بطری و قوطی نوشیدنی و ... که مجهز به سیستم های سرد کن می باشند نیز به نوبه خود دارای استهلاک بالاتری هستند.به طور کللی وندینگ ماشین ها به غیر از سرویس ها و تعمیرات احتمالی که گاها با آن روبرو خواهد شد ،نیازمند سرویس های دوره ای منظم می باشند.

به طور کللی با توجه به مکان مورد استفاده ، نحوه کاربری و سرویس های انجام شده میانگین عمر مفید یک وندینگ ماشین 10 سال می باشد که البته شرکت تیام وندینگ با تجربیات فراوان و بهره مندی از کادر مجرب توانسته طول این عمر مفید را تا حدود بسیاری ارتقاع ببخشد.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.