021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

دستگاه وندینگ برای دانشگاه‌ها

دستگاه وندینگ در دانشگاه
اگر اخیرا از محوطه دانشگاه بازدید کرده باشید، به احتمال زیاد از کنار یک دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی سرد و یا یک وندینگ قهوه و چای و نوشیدنی گرم رد شده‌اید یا از آن یک میان وعده یا نوشیدنی خریده‌اید. ماشین‌های فروش خودکار یک منظره رایج در دانشگاه‌ها هستند، زیرا به دانشجویان امکان دسترسی فوری به نوشیدنی‌های مورد علاقه و میان‌وعده‌های سالم را می‌دهند.
برخلاف یک غذاخوری یا فروشگاه که زمان سرویس‌دهی آن محدود و مشخص است، وندینگ ماشین  24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است. این بدان معناست که دانشجویان می‌توانند یک میان وعده، ساندویچ یا بطری آب بدون نیاز به ترک محوطه دانشگاه بخورند.
تهیه تنقلات و نوشیدنی‌های سالم و با قیمت معقول در دسترس دانشجویان دانشگاه از طریق دستگاه‌های فروش خودکار نه‌ تنها می‌تواند به عملکرد بهتر دانشجویان کمک کند، بلکه درآمد خوبی را برای دانشگاه فراهم می‌کند.
دستگاه‌های فروش مدرن می‌توانند غذاها و نوشیدنی‌های تازه‌ای را ارائه دهند که می‌توان آن‌ها را خنک نگه داشت تا از ماندگاری آنها اطمینان حاصل شود و چیزهایی مانند میوه، ماست، اسموتی‌ها و حتی غذای گرم را در دسترس قرار دهند. همچنین برای کسانی که ذائقه‌شان بیشتر به نوشیدنی‌های گرم باکیفیت گرایش دارد، دستگاه‌های وندینگ قهوه و نوشیدنی‌های گرم می‌توانند طیف عالی از سبک‌های قهوه تقریبا مانند آن‌هایی که در بسیاری از کافه‌ها موجود است ، همراه با چای‌های خوش طعم و شکلات داغ دلچسب را ارائه کنند. از مزایای استفاده از وندینگ ماشین‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی دستگاه‌های وندینگ
 وندینگ ماشین‌ها در دانشگاه، راحتی بیشتری را برای کارکنان و دانشجویانی که به دنبال تنقلات و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود هستند، ارائه می‌دهند. اگر نمی‌توانید به غذاخوری دسترسی داشته باشید، وجود یک دستگاه فروش اتوماتیک نوشیدنی که در چندین طبقه از محوطه دانشگاه قرار دارد، گرفتن یک بطری آب، شکلات یا ساندویچ مورد علاقه‌تان را برای شما آسان می‌کند. اگر در دانشگاه کار می‌کنید یا درس می‌خوانید، احتمالا برنامه شلوغی دارید، بنابراین با استفاده از یک دستگاه فروش خودکار از ایجاد صف در غذاخوری جلوگیری می‌شود.
یکی دیگر از مزایای بزرگ داشتن دستگاه های فروش خودکار در محوطه دانشگاه این است که نیازی به خروج کامل کارکنان و دانشجویان برای خرید نوشیدنی یا میان وعده از دانشگاه نیست. این امر به ویژه برای آن دسته از پردیس‌های دانشگاهی که در حومه شهر، دور از ارائه‌دهندگان غذا و نوشیدنی واقع شده‌اند، بسیار مفید است.

دسترسی سریع و آسان به گزینه‌های سالم
قرار دادن دستگاه‌های فروش خودکار در دانشگاه به شما این آزادی را می‌دهد که نوع محصولات قابل دسترسی برای دانشجویان و کارکنان خود را کنترل کنید. به جای رفتن به دنبال تنقلات ناسالم می‌توانند یک میان وعده و نوشیدنی سالم بخرند. با انتخاب یک میان وعده سالم‌تر، نشان می‌دهید که متعهد به حفظ سلامت و تندرستی دانشجویان و کارکنان هستید.
اینجاست که یک دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی‌های سرد و یا وندینگ قهوه، چای و نوشیدنی‌های گرم می‌تواند در محوطه دانشگاه شما مفید باشد. این دستگاه‌ها گزینه‌هایی را برای کارکنان و دانشجویان برای خوردن یک میان وعده یا نوشیدنی سالم در بین کلاس‌ها و سمینارها فراهم می‌کند که می‌تواند سطح بهره‌وری آن‌ها را بهبود بخشد.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.