021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

وندینگ ماشین‌ برای اداره‌ها و شرکت‌ها

دستگاه وندینگ اداره
در دنیای امروز که افراد ساعات کاری طولانی دارند و به سختی زمان کافی برای خوردن غذا و نوشیدنی دارند، بیش از هر زمان دیگری نیاز به طراحی محل کار به گونه ای وجود دارد که کارمندان را خوشحال و راضی نگه دارد. رفاه کارمندان نه تنها باعث ایجاد محیط کار دلپذیرتر می‌شود، بلکه حفظ کارکنان را بهبود می‌بخشد. به طوری که 55 درصد از افراد می‌گویند، اگر احساس کنند کارفرما به رفاه آنها اهمیت می‌دهد، می خواهند ده سال یا بیشتر در شرکت خود بمانند.
یکی از راه‌های آسان و در عین حال تاثیرگذار برای انجام این کار، آوردن ماشین‌های فروش خودکار به دفتر است. این کار تعدادی از مزایای چشمگیر را هم برای سازمان و هم برای کارکنان آن ایجاد می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد یک کار ساده باشد، اما وندینگ ماشین‌ها تفاوت قابل توجهی در محیط اداری ایجاد می‌کنند. 
از سوی دیگر، ماشین‌های فروش خودکار، در کنار عصر دیجیتال، راه درازی را پیموده‌اند و اکنون گزینه‌های خوشمزه و مغذی را برای افرادی که از سلامتی آگاه هستند و همچنین هر کسی که به دنبال میان‌وعده‌ای سالم است، برای کمک به آن‌ها برای گذراندن یک روز پرمشغله، بدون نیاز به خروج از محل کار ارائه می‌کنند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود هر محل کار، نصب یک دستگاه فروش خودکار در دفتر، پر از مواد غذایی و نوشیدنی‌های سالم است. در اینجا برخی از هیجان انگیزترین مزیت‌های دستگاه‌های وندینگ اداری آورده شده است.

بهبود تجربه و حفظ کارکنان
در عصری که نرخ استعفا و خروج کارمندان زیاد می‌باشد، تمرکز بر ایجاد یک تجربه مثبت و جذاب برای کارمندان بیش از هر زمان دیگری مهم است. وندینگ ماشین‌ها اعم از دستگاه‌های وندینگ تنقلات و نوشیدنی‌های سرد و یا وندینگ قهوه و نوشیدنی‌های گرم دقیقا همان امتیازات کوچک اما تأثیرگذار هستند که در شادی و رضایت کارکنان از محل کار تفاوت ایجاد می‌کنند. با ماشین‌های فروش خودکار، کارمندان می‌توانند هر زمان که بخواهند چیزی برای خوردن بردارند.

ارتقاء سلامت و تندرستی کارکنان
از آنجایی که دستگاه‌های فروش خودکار خوردن تنقلات و نوشیدنی را بسیار آسان می‌کنند، این اطمینان را می‌دهند که کارکنان خوردن میان وعده را در طول روز فراموش نکنند. نه تنها از دسترسی آنها به غذا و نوشیدنی اطمینان می‌دهید، بلکه می‌توانید به جای تنقلات معمولی و ناسالم، گزینه‌های سالم‌تری را برای آنها فراهم کنید. با ارائه راه‌های آسان و راحت به کارکنان برای سیری و هیدراته ماندن، به ارتقای سلامت آنها کمک می‌کنید.

افزایش بهره وری
خوردن یک میان‌وعده به کارمندان انرژی‌ای می‌دهد که برای ادامه کار نیاز دارند، و از آنجایی که دستگاه‌های وندینگ به عنوان منبع غذا و نوشیدنی در محل عمل می‌کنند، کارمندان مجبور نیستند وقت خود را تلف کنند و دفتر را برای گرفتن میان وعده و نوشیدنی ترک کنند.  علاوه بر این کارمندان زمانی که سالم هستند بهره وری بیشتری دارند. بر اساس گزارش ها، کارمندانی که به طور منظم تنقلات ناسالم می خورند، 66 درصد بیشتر احتمال دارد کاهش بهره وری را گزارش کنند. همچنین، کارمندانی که به تنقلات سالم دسترسی ندارند، ممکن است در فکر کردن و تمرکز مشکل داشته باشند. با ارائه گزینه‌های میان وعده سالم برای کارمندان خود، به افزایش تمرکز و بهره‌وری آنها کمک خواهید کرد. آن‌ها به همه چیزهایی که برای گذراندن روزهای کاری خود نیاز دارند مجهز خواهند بود.
دستگاه وندینگ شرکت 
منبع درآمد جدید
وندینگ ماشین‌ها یک موقعیت برد-برد هستند. کارکنان شما مزایای بهبود تجربه کارکنان و سلامت بهتر را می‌بینند، در حالی که سازمان شما منبع درآمد جدیدی نیز دریافت می‌کند که می‌تواند به حمایت از درآمد شما کمک کند و به شما امکان می‌دهد حتی بیشتر رشد کنید.

هزینه‌های کم
ماشین‌های فروش خودکار روشی مناسب برای تغذیه حجم زیادی از کارکنان با حداقل هزینه اضافی هستند. آنها برای راه اندازی به هزینه بسیار کمتری نسبت به راه اندازی یک غرفه یا کافه تریا نیاز دارند. حتی بهتر از آن، دستگاه‌های فروش اتوماتیک مدرن برای صرفه جویی در مصرف انرژی ساخته شده‌اند و برای کارکرد 24 ساعته فقط به مقدار کمی برق نیاز دارند.

تعمیر و نگهداری آسان
نیازی به استخدام به یک نیروی ثابت برای مدیریت وندینگ ماشین‌ها نیست. می‌توانید با تکنسین‌ها و متصدیان ماشین‌های فروش با تجربه همکاری کنید تا به طور مستقل انبارداری و تعمیر و نگهداری دستگاه‌های شما را به عهده بگیرند. بنابراین هرگز نگران تمام شدن کالا یا مواجهه با مشکل فنی نباشید، می‌توانید از دسترسی سریع و مطمئن به غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.