021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

وندینگ ماشین برای بیمارستان‌ها

دستگاه وندینگ در بیمارستان
بهداشت عامل بسیار مهمی برای بیمارستان‌ها است و یک دستگاه وندینگ تضمین می‌کند که تمام تنقلات، غذاها و نوشیدنی‌ها را با ایمنی و بهداشت کامل توزیع می‌کند. بیمارستان‌ها 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته شلوغ هستند. کارکنان، بیماران و مراجعین در بیمارستان می‌کنند، و در حالی که بسیاری از بیمارستان‌ها کافه تریا در محل دارند، پیدا کردن زمان برای دریافت یک وعده غذایی مناسب برای افراد ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل و بسیاری دلایل دیگر، یک بیمارستان باید چندین دستگاه فروش اتوماتیک داشته باشد. از مزایای استفاده از وندینگ ماشین‌ها در بیمارستان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


راحتی مراجعه کنندگان
مراجعه‌کنندگان ممکن است در اواخر شب یا هر ساعت دیگری به بیمارستان مراجعه کنند، به این معنی که ممکن است صبحانه، ناهار یا شام خود را حذف کرده باشند. کافه بیمارستان ممکن است بسته باشد و افراد نتوانند یا تمایلی به رفتن به کافه نداشته باشند. بنابراین، ماشین‌های فروش خودکار میان وعده و نوشیدنی و یا وندینگ قهوه به افراد این امکان را می‌دهند که بدون اینکه برای مدت طولانی از کنار دوست یا خویشاوند خود دور شوند، چیزی برای خوردن داشته باشند.


تنوع زیاد
در گذشته، دستگاه‌های فروش اتوماتیک فقط برای شکلات‌ها و نوشابه‌ها در نظر گرفته می‌شدند. . با این حال، در حال حاضر دستگاه‌هایی برای ساندویچ، غذای گرم و تنقلات سالم وجود دارد. این تنوع به این معنی است که یک بیمارستان می‌تواند همه چیزهایی را که مردم برای یک وعده غذایی مغذی یا میان وعده نیاز دارند فراهم کند. یک دستگاه وندینگ می‌تواند در بیمارستان نصب شود تا گزینه‌های متنوعی را در اختیار کارکنان، پزشکان و مراجعه کنندگان قرار دهد. محصولاتی مانند تنقلات، آب‌میوه‌ها، بطری‌های آب، قهوه، محصولات آماده، محصولات انرژی زا، میوه‌ها، سالادها و غیره.
دستگاه‌های فروش خودکار برای بیمارستان‌ها را می‌توان برای توزیع محصولات و لوازم بهداشتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش و غیره سفارشی‌سازی کرد که می‌تواند توسط پزشکان، کارکنان و یا مراجعه‌کنندگان استفاده شود.
وندینگ ماشین‌ها برای انواع محیط‌ها مفید هستند، اما می‌توانند برای افراد داخل بیمارستان از کارکنان گرفته تا مراجعه‌کنندگان و حتی برخی از بیماران بسیار ارزشمند باشند. در دسترس بودن میان‌وعده‌های سریع، نوشیدنی‌های گرم و غذاهای مغذی برای افزایش انرژی، تغذیه یا حتی یک زمان کوتاه برای استراحت بسیار مفید است.


افزایش بهره‌وری کارکنان
کارکنان بیمارستان، چه پزشک، چه پرستار یا نظافتچی، به ندرت زمان کافی برای ناهار یا استراحت طولانی دارند. در واقع، آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها بدون هیچ گونه استراحتی کار کنند، بنابراین توانایی خوردن یک میان وعده، یک قهوه یا یک بطری آب هنگام راه رفتن در راهرو کاملاً ارزشمند است. مخصوصاً برای پزشکان و پرستاران که نیاز به انرژی و تغذیه دارند تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. بدن و ذهن خسته ممکن است منجر به اشتباهاتی شوند که به معنای واقعی کلمه می‌توانند کشنده باشند. بنابراین منابع غذایی باید به راحتی در دسترس باشند. یک دستگاه وندینگ در این مورد بسیار مفید است.
 وندینگ تنقلات سالم در بیمارستان
ارائه تنقلات سالم
دستگاه‌های وندینگ تنقلات سالم به طور فزاینده‌ای در حال محبوب شدن هستند و به ویژه برای بیمارستان‌ها و محیط‌های مراقبت های بهداشتی، یک راه عالی برای ترویج تغذیه سالم هستند. در حالی که تکه‌های شکلات و نوشابه‌های گازدار می‌توانند قند مفیدی را به همراه داشته باشند، انتخاب تنقلات حاوی غلات، میوه‌ها و سایر میان‌وعده‌های سالم می‌تواند تضمین کند که مردم بدون افراط در مصرف خوراکی‌های شیرین، از میان‌وعده‌های سالم استفاده کنند.


دستگاه‌های فروش خودکار برای بیمارستان‌ها مقرون به صرفه هستند
مدیریت با نصب یک وندینگ ماشین قهوه و یا اسنک و نوشیدنی می‌تواند در هزینه بیمارستان صرفه جویی کند و همچنین وندینگ ماشین فضای بسیار کمتری نسبت به یک کافه تریا می‌گیرد. علاوه بر این ، برای مدیریت راه‌اندازی این ماشین‌های فروش خودکار نیازی به استخدام کارمند دائمی نیست.
یک بیمارستان می‌تواند یک ماشین فروش اتوماتیک را به صورت اجاره ماهانه نصب کند یا دستگاهی را خریداری کند. این کار بسیار مقرون به صرفه است و سرمایه‌گذاری نیز در مقایسه با گزینه‌های دیگر بسیار کم است.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.