021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

JuiceBot، یک دستگاه فروش خودکار آبمیوه تازه 

وندینگ آبمیوه طبیعی
دو مکان وجود دارد که معمولاً می‌توانید آب میوه‌های ارگانیک بخرید: یک فروشگاه مواد غذایی یا یک آبمیوه‌فروشی. اما همیشه یک آبمیوه‌فروشی در نزدیکی شما وجود ندارد، و آبمیوه‌های خریداری شده از فروشگاه‌ها اغلب تازه و ارگانیک نیستند و حاوی مواد نگهدارنده هستند. Juicebot، یک دستگاه وندینگ است که آب میوه تازه توزیع می‌کند و می‌تواند جایگزینی جدید و راحت برای مصرف کنندگان آب میوه باشد.
JuiceBot، اولین دستگاه فروش اتوماتیک آبمیوه جهان، از اکسیداسیون نور و گرما جلوگیری می‌کند و با فشار دادن یک دکمه، آبمیوه تازه را برای شما به ارمغان می‌آورد. سرو آب میوه و سبزیجات بدون مواد نگهدارنده یا مواد شیمیایی اضافه شده برای افزایش ماندگاری. یک دستگاه خودکار سلف سرویس آب میوه که ترکیبی از کیفیت و سفارشی سازی یک آبمیوه با راحتی آب میوه‌های بسته بندی شده است.
آب میوه همیشه تازه است و منحصرا از میوه‌ها و سبزیجات محلی تهیه می‌شود. آب میوه موجود در Juicebot خارج از محل در یک آشپزخانه تجاری فشرده می‌شود و در داخل مخازن فولاد ضد زنگ سرد می‌شود . شرکت سپس هر 24 تا 48 ساعت دستگاه‌ها را دوباره پر می‌کند تا اطمینان حاصل شود که نوشیدنی‌ها همیشه تازه هستند. این شرکت ادعا می‌کند که این فرآیند به محافظت از آب میوه در برابر اکسیداسیون ناشی از نور کمک می‌کند، و اجازه می‌دهد آب میوه داخل برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر بماند و ضایعات ناشی از بطری‌های پلاستیکی را از بین ببرد. یک آشپزخانه می‌تواند به اندازه کافی آب میوه برای پر کردن 75 دستگاه تولید کند. Juicebot با ارتفاع شش فوت آبمیوه را در یخچال در بسته نگه می‌دارد، بنابراین دما، سطح pH و اسیدیته آن ثابت می‌ماند.
دستگاه‌ها در جایی قرار می‌گیرند که مردم معمولاً آبمیوه تازه و ارگانیک می‌خواهند: مجتمع‌های آپارتمانی، سالن‌های ورزشی، مراکز خرید و غیره.

دستگاه فروش خودکار آبمیوه طبیعی

نحوه استفاده
سفارش آبمیوه هرگز به این آسانی نبوده است. به سادگی از میان 4 طعم از قبل مخلوط شده آبمیوه سرد انتخاب کنید یا هر یک از آن‌ها را با هم مخلوط کنید تا سفارشی شود. اندازه فنجان خود را انتخاب کنید و با هر کارت اعتباری و نقدی پرداخت کنید. آب میوه تازه در محفظه نگهداری آبمیوه با تکنولوژی پیشرفته نگهداری می شود و پس از قرار گرفتن در ربات در برابر قرار گرفتن در معرض نور و گرما محافظت می‌شود. سطح تازگی آن نیز از راه دور کنترل می‌شود.
ابتدا کارت اعتباری خود را بکشید. در شیشه‌ای به سمت بالا می‌لغزد و شما یک لیوان کاغذی (که در کنار هم چیده شده اند) زیر نازل قرار می‌دهید.
این وندینگ ماشین در بطری‌های شیشه‌ای به مشتریان آب میوه می‌داد، اما تیم دریافتند که به اندازه یک فنجان راحت نیست. بنابراین اکنون این دستگاه از فنجان‌های ساخته شده از کاغذ قابل بازیافت استفاده می‌کند.
در مرحله بعد، یکی از چهار گزینه طعم Juicebot را انتخاب می‌کنید: ریشه(آب‌میوه بر پایه چغندر)، سبزی، مرکبات، یا فصلی. سپس یک آب میوه تازه و ارگانیک خواهید داشت.
برای اینکه آب میوه از نظر قانونی "تازه" در نظر گرفته شود، نمی‌توانید از روش نگهداری به نام "فرآوری با فشار بالا" استفاده کنید. به اختصار HPP، که میکروارگانیسم‌های آبمیوه که باعث فاسد شدن آن می‌شوند، در سطح مولکولی غیرفعال می‌شوند. اکثر آبمیوه‌های خریداری شده از فروشگاه‌ها با استفاده از این روش تهیه می‌شوند و ماندگاری تضمینی 45 روزه به آن می‌دهند.
در آینده، این تیم امیدوار است که آب میوه تازه (و ربات هایی که آن را پخش می‌کنند) به شهرهای بیشتری بیاورند.

دستگاه فروش اتوماتیک آب میوه

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.