021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

معرفی دستگاه وندینگ (دستگاه فروش اتوماتیک)

ماشین وندینگ

وندینگ ماشین یا دستگاه فروش اتوماتیک به دستگاهی گفته می‌شود که فرد با فشار دادن دکمه‌های مربوط به هر محصول روی بدنه‌ی دستگاه ،پس از پرداخت مبلغ ،به طور خودکار محصول را از دستگاه دریافت می‌نماید. این دستگاه‌ها نیازی به اپراتور نداشته و مانند یک ربات عمل می‌نمایند. با توجه به شرایط محل مورد استفاده ، سیستم‌های پرداخت در وندینگ ماشین‌ها(دستگاه های فروش خودکار) متفاوت می‌باشد. در برخی اسکناس و سکه و در برخی دیگر از کارت‌های اعتباری می‌توان جهت دریافت محصولات استفاده کرد.
دستگاه های فروش خودکار در زمینه‌ی فروش بسیاری از کالاها کاربرد دارند، وندینگ ماشین‌های محصولات فرهنگی-دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی-دستگاه‌های فروش اتوماتیک دخانیات و بسیاری از وندینگ ماشین‌های دیگر امروزه در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در گذشته وقتی سخن از دستگاه‌های فروش خودکار به میان می‌آمد در ذهن افراد دستگاه‌هایی در ابعاد بزرگ تداعی می‌شد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی وندینگ ماشین‌ها در همه‌ی ابعاد قابل مشاهده هستند، از وندینگ شارژ تلفن همراه با اندازه‌ی  بسیار کوچک گرفته تا دستگاه فروش خودکار خودرو که جزو بزرگترین ماشین آلات وندینگ بشمار می‌آید.

 

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.