021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

Farmer’s Fridge: ماشین فروش خودکار با گزینه های سالم

وندینگ غذای ارگانیک
Farmer's Fridge مستقر در شیکاگو، می‌خواهد انقلابی در نحوه غذا خوردن مردم در حال حرکت ایجاد کند. این یکی از بسیاری از شرکت‌هایی است که بر روی فناوری‌های فروش پیشرفته تمرکز می‌کنند، که به طور فزاینده‌ای در صنایع مختلف محبوب شده‌اند، زیرا به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند یک تجربه خرید یکپارچه و خودکار را ارائه دهند. پیشرفته‌ترین کیوسک‌های فروش امروزی می‌توانند محتوای شخصی‌سازی شده ارائه دهند، رفتار و اولویت‌های مشتری را ردیابی کنند و محیطی امن برای محصولات فراهم کنند.

Farmer’s Fridge غذاها را از طریق بیش از 400 دستگاه وندینگ در فرودگاه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌‌ها فراهم می‌کند. تیمی از سرآشپزها و متخصصان تغذیه در شیکاگو هر روز با استفاده از مواد فصلی و محلی غذا درست می‌کنند. هر وعده غذایی - عمدتاً سالادها، ساندویچ‌ها، کاسه‌های چند لایه و اقلام صبحانه - در ظروف قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد بسته‌بندی می‌شوند و روزانه به صورت تازه در دستگاه‌های فروش خودکار قرار می‌گیرند. وندینگ ماشین‌ها دارای منوهای صفحه لمسی هستند که به مشتریان امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی غذا را انتخاب کنند. کیوسک‌ها حاوی تنقلات و نوشیدنی‌های سالم نیز هستند. مشتریان می‌توانند غذاها را در دستگاه یا در وب سایت یا برنامه Farmer's Fridge سفارش داده و هزینه آن را پرداخت کنند. Farmer’s Fridge کارت‌های اعتباری و نقدی و همچنین Apple Pay و Google Pay را می‌پذیرد.

لوک ساندرز مدیر عامل شرکت، Farmer’s Fridge را در سال 2013 راه اندازی کرد تا غذای سالم را در دسترس قرار دهد. زمانی که در شرکت‌های آمریکایی کار می‌کرد، اغلب ساعات طولانی را در دفتر می‌گذراند و یافتن غذاهای خوشمزه و مغذی را دشوار می‌دانست. او می‌خواست غذای سالم را در اختیار افرادی بگذارد که وقت یا منابع کافی برای پختن غذاها از ابتدا ندارند.

همانطور که شرکت رشد کرد، ساندرز نیاز به یک زیرساخت دیجیتال پیچیده را تشخیص داد که از داده‌های دریافتی از شبکه در حال گسترش ماشین‌های فروش خودکار که موجودی بسیار فاسد شدنی را مدیریت می‌کنند، پشتیبانی کند. این شرکت یک فن‌آوری چشمگیر را به کار می‌گیرد که ایمنی غذا را از مزرعه تا یخچال تضمین می‌کند، نیازهای مواد را پیش‌بینی می‌کند، ضایعات را کاهش می‌دهد و به‌طور دقیق سفرهایی را برای ذخیره‌سازی مجدد برنامه‌ریزی می‌کند. Farmer’s Fridge از برخی اجزای خارجی برای یخچال‌های فروش استفاده می‌کند، اما در بیشتر موارد، فناوری اختصاصی خود را در داخل ساخته است. این شرکت حق امتیازی برای برخی از نرم افزارهای خود دارد که تقاضا و ایمنی مواد غذایی را ارزیابی می‌کند.

این شرکت با بیش از 50 مزرعه و تولید کننده محلی کار می‌کند تا مواد اولیه خود را تامین کند. برای اقلام غذایی که قبل از تاریخ انقضا فروخته نشده‌اند، تاریخ اهدایی را تعیین کرده و بیش از یک میلیون وعده غذایی به افراد نیازمند داده‌است.

ماشین فروش خودکار سالاد

موفقیت Farmers Fridge گواهی بر ماموریت ساندرز برای دسترسی بیشتر به غذای سالم است. این شرکت به سرعت به رشد خود ادامه می‌دهد و نمونه‌ای از این است که چگونه مدل‌ها و فناوری‌های نوآورانه کسب‌وکار نه تنها می‌توانند نیاز بازار را برآورده کنند، بلکه تأثیر مثبتی بر جوامع دارند.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.